субота, 13 травня 2017 р.

Тиждень предметів художньо-естетичного циклу

 

        Відповідно до річного плану роботи школи на 2016-2017 навчальний рік та з метою підвищення педагогічного, психологічного і фахового рівнів педагогічними працівниками школи, здійснення  обміну досвідом роботи між вчителями, розвитку ініціативи і творчості, задоволення потреб в особистісному зростанні, розвитку інтересу учнів до вивчення предметів художньо-естетичного циклу, розвитку світогляду учнів  в період з 08 по 12 травня 2017  року в школі був проведений Тиждень предметів художньо-естетичного циклу. Тиждень проходив за складеним заздалегідь планом:
Назва заходу
Форма проведення
дата
клас
відповідальний
1
«Реклама уроків трудового навчання»
радіопередача
08.05.17
   9
Нечет О.Ю.
2
«Моя майбутня професія»
тестування
08.05.17
 10
Нечет О.Ю.
3
«Виготовлення квітів до Дня Перемоги»
Майстер- клас
08.05.17
  5
Нечет О.Ю.
4
«Професія-фермер»
екскурсія
10.05.17
  8
Міхно Г.В.
5
«Квітуче подвір’я»
акція
10.05.17
  8
Нечет О.Ю.
Міхно Г.В.
6
«Благодійний ярмарок»
ярмарок
11.05.17
5-11
Нечет О.Ю.
7
«Художні музеї України і світу»
віртуальна екскурсія
12.05.17
5-6
Клімова І.О.
8
«Караоке пісень воєнних років»
караоке
Протягом тижня
5-7
Новосьолова А.Е.
9
«Твори прекрасне своїми руками»
виставка учнівських робіт
12.05.17
5-11
Нечет О.Ю.
Клімова І.О.

Закінчився тиждень підведенням підсумків. Усі активні учасники заходів отримали заохочувальні відзнаки.



11 травня, у рамках Тижня художньо-естетичного циклу, вчитель трудового навчання Нечет Олена Юріївна разом зі своїми ученицями  організувала Благодійний ярмарок. Під музичний супровід шкільного радіо учні та вчителі із задоволенням скоштували кондитерські вироби і одночасно долучилися до доброї справи. Творити добро легко і приємно!!! Дякуємо усім причетним до гарного заходу!
      Всі зібрані кошти (757,80 грн) будуть перераховані на                 благодійний рахунок Всеукраїнського благодійного                                               фонду "Серце до серця"


Немає коментарів:

Дописати коментар