Педагогічна рада
16 лютого відбулася педагогічна
рада
«Учнівське самоврядування:
проблеми, здобутки, перспективи»
рада
«Учнівське самоврядування:
проблеми, здобутки, перспективи»
Мета: активізувати роботу
учнівськогосамоврядування та
педколективу на розв' язання питань
щодо розвитку творчої ініціативи
учнів, формування ключових
компетентностей випускника та
співпраці батьків, вчителів,
адміністрації.Заступник
директора з ВР Новосьолова А.Е. та
учнівськогосамоврядування та
педколективу на розв' язання питань
щодо розвитку творчої ініціативи
учнів, формування ключових
компетентностей випускника та
співпраці батьків, вчителів,
адміністрації.Заступник
директора з ВР Новосьолова А.Е. та
педагог-організатор Клімова І.О. підготували
доповідь та презентацію про роботу учнівського
парламенту в школі, з педагогічним колективом
обговорили існуючі проблеми та шляхи їх вирішення.
доповідь та презентацію про роботу учнівського
парламенту в школі, з педагогічним колективом
обговорили існуючі проблеми та шляхи їх вирішення.
В роботі педради взяли участь лідери учнівського парламенту, які підготували
пропозиції щодо підвищення ефективності від співпраці у роботі.
пропозиції щодо підвищення ефективності від співпраці у роботі.
Вчителі Гладка С.О. та Чернишова С.В. підвели підсумки анкетування учнів 6-11
класів щодо роботи учнівського самоврядування в класі та школі.
класів щодо роботи учнівського самоврядування в класі та школі.
10.11.2016 року
На виконання річного
плану роботи школи, з метою
удосконалення навчально-виховного процесу,
спрямованого
на розвиток особистості та творчого
потенціалу учня , підвищення
професіоналізму вчителя
10.11.2016 о 14 год 30 хв в приміщенні кабінету
інформатики (№25) проведено засідання педагогічної ради
«Модернізація
уроку як засіб розвитку самоосвітньої
компетентності учнів з метою формування
конкурентоспроможної
особистості» з порядком денним:
4. Сучасні методи і прийоми роботи
на уроці з невстигаючими
учнями.
5. Особливості, призначення
і можливості використання
«хмарних» технологій в проектуванні сучасного уроку (практичне
заняття).
Заздалегідь було створено динамічну творчу групу по підготовці
до педради у
складі:
Квасова І.М. – заступник директора з
навчально-виховної роботи;
Коваль Г.В. – вчитель початкових класів;
Клунько С.В. – вчитель біології;
Чумаченко Л.В. – вчитель української
мови та літератури;
Коваль С.І. – практичний психолог;
Бойко І.В. – соціальний
педагог.
Члени творчої групи розробили хід проведення педагогічної ради,
склали план, підготували доповіді з корисною інформацією та
цікаві презентації.
Присутні залюбки на практиці ознайомилися з можливостями використання
сервісів ВЕБ.2.0. під час проведення сучасного уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар